Tambah Trafik Tambah Follower 2013

Dengan Bismillah,
Sebenarnya, saya tidak pernah menyertai mana-mana segmen tambah trafik sebelum ini, cuma kali ini berminat menyertainya terutamanya apabila sebuah blog pendidikan buat blogger menganjurkan segmen ini. Saya mula kenal blog  pendidikan Hasrul Hassan ini awal November 2012. 


Klik Gambar untuk menyertai segmenTambah Trafik Tambah Follower 2013 

Hmm..sebagai memenuhi syarat penyertaan saya dalam segmen ini, saya perlulah perkenalkan blog saya ini kepada khalayak pembaca dan pengunjung. Mari lihat, apa yang menarik di Blog Cik Matahariku ni yea:)-

Selamat Datang ke Blog cikmatahariku

  • Blog cikmatahariku ini asalnya saya bina kerana mengisi masa dan memenuhi minat saya terhadap bidang penulisan. Dengan memilih tagline blog Kembara Mencari Hikmah, kebanyakan tulisan dan catatan saya dalam blog ini adalah pengalaman dan kisah benar saya bersama ahli keluarga, teman-teman dan insan-insan yang saya kenali sepanjang perjalanan hidup saya.
  • Memandangkan saya juga seorang Guru, maka sudah tentu sedikit sebanyak cerita dan kisah anak-anak murid saya di sekolah, turut saya jadikan bahan penulisan.
  • Anda pasti mendapat lebih banyak info tentang panduan isteri bekerja, panduan latih anak bertudung dll dengan melayari http://cikmatahariku.blogspot.com
Akhir sekali, tujuan saya menyertai segmen ini sudah tentu ingin menambah bilangan trafik dan follower kerana dengan begitu hasrat saya supaya setiap catatan dan entri saya dapat dibaca oleh lebih ramai khalayak dam barulah manfaatnya dapat dikongsikan dan disebarkan! Jom Join ramai-ramai...:)-

Post a Comment

9 Comments

  1. salam blogger :) hye hye.... Fik dtg dri segmen yang sama, HasrulHassan, done follow blog awak, jom singgah
    muhammadrafik.blogspot.com/2013/01/tambah-trafik-tambah-follower-2013.html
    jgn lupa follow :) TQ

    ReplyDelete
  2. terima kasih, salam perkenalan ye :)-

    ReplyDelete
  3. terima kasih mia.sy mengagumi semua pencapaian dlm hidup sdri. Ianya memberi inspirasi berharga buat sy. nice to meet n know you..:)-

    ReplyDelete
  4. dari blog HH ke blog anda,
    tambah trafik tambah follower
    serikan dunia blog kita..

    p/s: alhamdulillah Nur Imans dah aktif berblog sekarang..

    http://www.aynoranur.com/2013/01/segmen-2013-tambah-trafik-tambah.html

    ReplyDelete
  5. heehe..terima kasih sis! Blog akk juga salah satu my inspiration utk menjadikan minat ini bermatlamat. Semoga suksess ye!

    ReplyDelete
  6. As-Salam. Uhh lepas ni leh la bro HH suruh anak mai selalu kat sini jawab soalan peksa. Mekasih sebab sudi join segmen HH ...

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  7. heheh..ok gak tu..:)- terima kasih gak sebab singgah komen kat sini,you`re welcome:)-

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum nur...salam kenal dr mama yer.. mama dtg dr blog HH...:)

    ReplyDelete
  9. terima kasih sdri Mas Zull, selalu perasan komen sdri kat blog HH time sy blogwalking, kali ini singgah komen di blog saya pula ye, anyway tq n i will visit your blog after this..tq:)-

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!