Nuffnang: Terima kasih Pilih Blog Saya

Dengan Bismillah,
Hurmm..tak sudah-sudah dengan Nuffnang dia kan?Yelah kan, sampai satu masa, saya rasa bersyukur sangat kepada Ilahi kerana para advertisers melalui Nuffnang sudi pilih blog saya untuk mereka letakkan iklan yang pelbagai. Menarik-menarik pulak tu semuanya!

Awal pagi tadi, sekali lagi saya sempat bergurau dengan cik Abang disebelah sambil menunjukkan BE atau CPUV yang bertambah lagi satu hari ini menjadikan jumlah keseluruhan BE yang sedang on going setakat ni sebanyak 5 buah.Cik Abang saya pura-pura mengira jumlah earnings yang ada sambil berkata : Wahh..tak payah bagi duit rayalah macam ni..ahaha.jeleslah tu..


BE Blog CikMatahariku sepanjang Jun hingga Julai 2013- 
Nuffnang: Terima kasih Pilih Blog Saya

Bersempena dengan rasa terharu ini, maka saya kongsikan senarai iklan yang sedang on going di blog saya, semoga anda sudi "menjengah' iklan-iklan itu buat penyeri di Aidilfitri..ceh gitu.

1.

2.

3.  

4.


5.


Ini Yang terbaru : update pada 29 July- AlHamdulillah..:)
Terima Kasih Nuffnang

Keseronokan mendapat BE ni sebenarnya bukan sahaja pada earnings yang akan bertambah jika Unique Visitor banyak, tetapi bagi saya satu pencapaian dan kejayaan peribadi blog kerana usaha kita menjayakan blog dengan menulis entri bermanfaat dan berkongsi maklumat kepada readers dihargai oleh Nuffnang. Awat Cik Nuffnang tak bayar kat kita dengan USD eh..hihi..


Post a Comment

0 Comments