Dapat CPUV Lagi : Transitions Optical & Lan Berambeh

Dengan Bismillah dan Selamat Sejahtera,
Bulan Oktober memang sangat owesome bagi blog ini.Bukan sahaja dapat CPUV melimpah ruah, tapi traffic pun datang tak kira siang malam.Pheww..Syukur Alhamdulillah.Kiranya doa pengunjung yang datang ke blog ini sangat makbul untuk blog saya.aamiin.


Cakap pasal doa pengunjung blog, saya sangat terharu dengan komen-komen yang saya dapat berkenaan mana-mana informasi yang saya kongsikan dalam blog ini.Kebanyakan yang saya kongsikan itu berkaitan secara langsung dengan pekerjaan saya sekarang dan secara tidak langsung apa yang saya perlukan itu sebenarnya diperlukan juga oleh orang lain.Kalau apa yang saya kongsikan itu dapat memudahkan dan membantu semua pekerjaan kengkawan guru semua, saya berasa lega dan berharap kongsikan kepada lebih ramai lagi kawan-kawan yang lain.

Ini entri yang saya kongsikan dan dapat banyak respon positif dari pembaca:)
Tengok tu, tak habis-habis dengan mukaddimah yang takde kaitan dengan tajuk entri.hohoho.Nasiblah siapa yang dah terlajak baca sampai part ni.Serius, saya suka ke laut dulu baru ambil pukat untuk tangkap ikan..(yang ni lagilah kelaut betull..hahha..).

Dapat CPUV Lagi : Transitions Optical & Lan Berambeh

Cerita pasal CPUV, bukanlah nak menunjuk-nunjuk ke apa, cuma nak ucapkan terima kasih kepada pengunjung yang datang ke blog, dan juga kepada advertiser yang sudi pilih blog saya untuk pasang iklan depa.

Kalau setiap bulan macam ni memang best En.Nuffnang.hoho. Tolong reccomend blog saya untuk dapat Sponsored Post atau Sponsored Content pulak ya.muehee.


Post a Comment

0 Comments