Lagi-Lagi CPUV On Going :Musee Platinum & Mondelez Chipsmore

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Yay, apa khabar readers akak semua? Akaklah sangat kann.Hari ni tuan tanah bercuti.Bukan hari ni je tau.Tapi seminggu!.Orang lain raya, kite pun raya jugak.muehee.Yang penting segala cuti yang diterima ini sudah diganti awal.AlHamdulillah.

Ada beberapa plan nak buat untuk blog sempena cuti perayaan ni. Paling best mestilah Contest SEO anjuran blog Akmaomar.com.Ya, sangat happy kalau dapat join contest SEO-MEO ni, sebab dia punya kesan dan "ancaman" terhadap blog memang memberangsangkan, walaupun tak berapa nak menang contest yang kita sertai tu.hoho.

Setakat ni, baru pernah join dua je pun Contest SEO-MEO ni.Itupun kira bernasib baik sebab dapat diindex Google dan salah satunya masih bertahan di halaman pertama enjin carian Google.Cubalah tengok entri SEO-MEO saya ni:


Kalau ada kengkawan blogger yang nak join Contest SEO Terbaru anjuran blog Akmaomar.com,bolehlah lawat sini: Contest Bonus Akhir Tahun. Dalam contest ni, peserta diminta bersaing untuk keyword paling meriah setakat ni dekat Google : Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan.

Errr..lagi-lagi terlajak laris buat mukaddimah entri baru.hahha.Terima jelah seadanya ye.Ini bukan tak sengahaja dah ni, ni dah kira macam trade mark pun ya.hoho.

Saya ambil kesempatan ini untuk ucapkan terima kasih dan penghargaan kepada team Nuffnang dan para pengiklan yang sudi meluangkan masa untuk beriklan di blog kecik saya ni..ala..ala..ngengadenya kan.muehehe.

Oklah, jom tengok iklan terbaru apa pulak yang singgah dekat blog saya :)


cpuv on going Musee Paltinum
Ini kira CPUV yang paling latest.Err..abaikan ernings yang senghaja dikongsikan.Bukan apa, betul jugak anggapan beberapa kengkawan blogger yang kata earnings iklan di Nuffnnang ni slow macam yang saya tulis dalam entri ini: CPUV banyak tapi earnings sikit!

Saya pulak tak kisah sangat. pejam mata je dekat earnings yang jumlahnya ciput ni. Dah kita pun kata blog untuk part time kan.Lainlah kalau full time blogger.Apa-apa hal pun, terima kasih kepada semua yang rajin singgah dan baca entri di blog ini.Secara tak langsung, anda telah menyumbang kepada earnings ini.Terima kasih bos, Lain kali datang lagi..:)

Post a Comment

0 Comments