Cadangan Menu Kreatif Diet Atkins

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Beberapa hari ini saya memang dok survey Cadangan Menu Kreatif Diet Atkins yang banyak dikongsikan dalam blog personal Atkinners.Depa memang gigih kongsi gambar dan bagitahu kat pembaca apa menu yang depa dok makan setiap hari.Lama-lama, saya yang dah jatuh hukum wajib diet ni terjebak dengan jenis diet ni.hohoho.

Cadangan Menu Kreatif Diet Atkins
Bagi memudahkan kerja saya cari menu atkins yang best-best nih, saya tempek gambar-gambar cadangan menu atkins yang boleh juga korang yang dah jatuh hukum wajib diet ni dapat manfaat dan manalah tahu korang pun akan terjebak sama kan.hihi.

Apa yang menariknya, terbukak sikit kepala otak batu jemala patik ni bila tengok gambar senarai makanan yang depa dok tayang.Memang kreatif dan tak rasa macam tengah diet pon.Best kan.

Harap-harapnya azam baru ni akan tercapai dengan jayanya dan tak payah cakap banyak, jom kita rasa kenyang dengan tengok gambar je dulu.hoho.








Kalau ikut nafsu nak makan sedap tapi masa yang sama kena diet, saya rasa gambar-gambar ini dapat melumpuhkan akal korang bahawasanya yang korang tengah diet kan.heheh.Apa-apalah kan.

Sebenarnya banyak lagi resepi yang best dan simple senang cakap yang mampu buat kepada semua Atkinners kalau korang nak dapatkan resepi yang lebih detail, pi sendiri kat blog tuan tanah yang owesome nih.Jom, pakat ramai-ramai kita berkampung kat blog ni, sure tak menyesal.muehehe.

Semua gambar ni saya pinjam dari blog ni : akubukancheff.blogspot.com. Terima kasih kepada tuan tanah yang sangat gigih berkongsi menu untuk santapan para Atkinners.Yeahh.

Rasa semangat tol nak mulakan diet nih.Bismillah...:)

Post a Comment

0 Comments