Komisen Affiliate Sweet Muslimah Menghampiri 3 Angka

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Alhamdulillah.Selang beberapa hari saya menulis cerita : Dapat Komisen Lagi Dari Sweet Muslimah- kali ini rezeki saya masih berpanjangan.Meskipun tengah bulan, ada je orang pompuan shopping cari baju baru dekat Sweet Muslimah.Komisen saya sebagai Affiliate di Sweet Muslimah sudah menghampiri ke tiga angka.Terima kasih kepada pembaca yang suka shopping di Sweet Muslimah:)



Pejam celik-pejam celik, syukur saya melihat perkembangan positif ini.Mesti korang yang tak pernah sampai kat Butik Online Sweet Muslimah ni tertanya-tanya kan, awatlah ramai orang pompuan dok suka shopping dekat sini?

Jom Lawat Butik Online Sweet Muslimah
Kalau setakat cakap banyak kat sini memang tak berbaloi kalau korang tak tengok sendiri Butik online tu. Tapi memandangkan saya ni gigih buat story pasal jubah lawa-lawa dekat Sweet Muslimah, ada pulak baju mengandung dengan fesyen terkini, ada jugak blouse yang Nursing Friendly, banyak jugak pilihan untuk muslim kids, skirt labuh dan juga pelbagai pilihan tudung. Paling best dekat sini, tentulah harga yang diberikan sangat berpatutan beb!

Hari ini saya belanja korang tengok-tengok apa yang best dekat Butik Online Sweet Muslimah ni. Manalah tahu, ada yang berkenan di hati, bolehlah mark dulu sementara tunggu gaji kan.Takpun, suami korang pun mesti takdak hal punya setakat nak belanja baju isteri dan anak-anak dengan belanja minima bawah RM100..:)

Sila Klik tajuk untuk pilihan lebih banyak Jubah Cotton

MT100 Biru Tua

MT101 Hitam Pink

MT102 Biru Hitam

U114 Marun

MT48 Coklat

Sila Klik tajuk untuk pilihan lebih banyak Baju A Shape Cutting

U101 Kuning

U101 Ungu

U101 Toska

JN35 Merah Hati

Sila Klik tajuk untuk pilihan lebih banyak Blouse Nursing Friendly

JN29 Biru Navy

JN29 Kuning

JN56 Biru Navy

Pheww..cukuplah dulu ye.Tak larat dah den ni ha nak tayang semua baju lawa-lawa kat sini.Kalau korang betul-betul admire dan interested dengan baju-baju yang den dok tayang ni, boleh pi terus kat Butik Online Sweet Muslimah. Butik ni 24 jam beroperasi dan 7 hari seminggu..:).Anytime korang free, jemput singgah ya!

Pelbagai Saiz Baju Dan Harga Sangat Berpatutan
Mesti korang nak tahu pasal rega baju-baju ni kann?eceh-ceh.malu pulak! walaupun harga baju-baju ni dah termasuk GST, tapi percayalah, tak macam kena GST gitu.Sebabnya dengan duit not RM 100, korang boleh beli sampai dua jenis baju beb!Dengan syarat korang pandai bajetlah kan..

Saiz baju tak payah cerita.Tak kira berapa berat pon badan korang, berat lagi bahu memikul..err..maksud saya janga risau tentang berat badan time beli baju dekat sini, depa dah siap-siap buat baju sampai ada yang saiz 3XL.Yang ni ikut jenis pilihan fesyen bajulah.Mungkin ada sesetengah baju yang tawarkan sehingga 2XL sahaja.Yang penting kena rajin belek dan pilih.mueheee.

Ok.setel.Kalau rasa tak puas tengok gambar free dekat sini, jemput singgah ke Sweet Muslimah ya!Pon free jugak kalau setakat nak nengoknya..:)

Post a Comment

0 Comments