Sebelum Engkau Mula Berkata-Kata, Fikirlah!

Dengan Bismillah, 
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Alhamdulillah, terima kasih jika masih sudi menjenguk Blog Kecil ini:)Ini nukilan kata yang saya temui dalam sebuah mini album lama yang hampir lunyai dikerjakan oleh putera kecil saya yang berusia 2 tahun 8 bulan-haih.


Padahal saya dah simpan elok dalam almari buku dalam bilik belajar anak-anak.Entah macam mana dia boleh jumpa dan selongkar.Err..lupa nak bagitahu, antara kelebihan putera kecil saya ni ialah dia boleh rosakkan apa-apa barang yang ada di tangannya kurang dari satu minit.huh.Hebat bukan..Sabarkan sajalah!:) 

Album kecil ini saya beli khusus untuk menyimpan "My Quotes" tatkala ada kelapangan masa atau ada kenangan dan pengalaman yang buat saya terilham menulis kata-kata mengenainya.

Mini album yang sudah agak kusam warnanya-kenangan zaman anak dara saya-pheww-

Hampir 12 tahun-Kini saya kongsikan kepada anda-readers Blog saya:)

Nukilan kata-kata ini ada kala lebih banyak ditujukan kepada diri saya sendiri apabila melihat perkara-perkara yang saya tak sukai berlaku ke atas saya.Ia, ada masa kita belajar perilaku yang baik apabila melihat perilaku yang buruk, ini bukan nasihat saya, tapi nasihat Luqmanul Hakim-

Sampai jumpa lagi, terima kasih luangkan masa untuk post yang tak seberapa ini-:)

Post a Comment

0 Comments