5 Jenis Kek Yang Sangat Laris Dan Sesuai Di Jadikan Bisnes Di Rumah

As Salam,
5 Jenis Kek Yang Sangat Laris Dan Sesuai Di Jadikan Bisnes Di Rumah-Hey.Dah mula berfikir-fikir dan pasang niat nak buat bisnes kat rumah? Kalau itulah niat dan tekad anda, saya ucapkan tahniah, kerana anda sebenarnya memilih tindakan yang betul.Kalaupun ada Encik Suami korang yang kurang setuju, try pujuklah dia.Kalau betul caranya, Dialah nanti yang akan bersungguh tolong korang siapkan order.Percayalah.:)muehehhe.

Brownies antara pilihan kek yang disukai ramai

Orait, kali ini saya nak kongsikan 5 jenis kek yang anda patut cuba jual untuk mulakan bisnes dari rumah.Tak payah beria sangat nak ambik order kek yang macam-macam.Sebab nanti, lagi besar modal yang anda perlu laburkan.

Tujuan kita buat bisnes dari rumah kan supaya kita dapat mulakan bisnes dengan modal yang kecil, tidak membazir dan kurangkan risiko kerugian.Tak gitu beb?

Mari saya tunjukkan, kek manakah yang selalu mendapat permintaan tinggi dalam kalangan netizen.Eh, tetiba den jadi formal pulok.Iyolah kann.Salah satu modus operandi bisnes di rumah ialah menjual atau mengambil order secara online.Netizen memang suka part order kek mekek yang sedap, tambah lagi kalau ko jual kek yang tengah viral.

5 Jenis Kek Yang Sangat Laris Dan Sesuai Di Jadikan Bisnes Di Rumah

kek coklat kukus moist dengan topping yang lazat:)

1. Kek Coklat Kukus Moist- Orait yang ni memang semua makcik dan akak bakeri dah tahu sangat.Selain kos modal yang sederhana, kek ni menjadi kegemaran ramai budak kecik, mak budak, akak budak dan pak budak.seriously.Orang Malaysia suka celebrate birthday dengan kek, dan kek coklat antara pilihan utama rakyat Malaysia.Kalau nak lagi up, korang tinggal tambah topping atas kek coklat.Cara menyediakan kek coklat juga mudah dan tak perlu banyak kaedah.So, kepada bakerians semua, mulakan bisnes anda dengan kek pilihan ramai ni ya!

2. Kek Brownies Viral- Alahai.Saya yang tukang taip ni pun hantu brownies wei.Nasib baik dok pikir badan yang semakin mengembang, control juga pengambilan kadar brownies ni.Dahlah kat sekolah saya ni ramai Bakerians yang buat kek sedap, ko tinggal pilih je nak order kek apa dengan siapa.Sampai macam tu sekali ko.Semua bakerians tahu, kek Brownies ni katanya berasal dari kek coklat yang tak berapa nak jadi kann.Tapi bila korang dah up dengan topping nutella, caramel dan segala mak nenek topping, ingat customer ni kisah ke.kihkih.Jual jangan tak jual.

kek puding lapis karamel dengan coklat 

kek puding karamel

3.Kek Puding Caramel/ Kek Lapis Puding Caramel-Yay! ni pulak kek puding caramel yang bakerians tahu, modal banyak kat telur.Tapi, telur pun bukan ko nak kena guna sampai satu papan kan.Lagi pulak, kalau kita jual mini saiz.Memang cun sangat tu.Kalau kepakaran akak-akak semua buat kek puding lapis karamel, sekaranglah masanya untuk buktikan kepada Encik Suami kita yang bisnes kita ni memang berbaloi.heh.InshaAllah.

 pandan cheese cake 

red velvet with cream cheese

4. Kek Pandan Cheese/ Kek Carrot Cheese/ Red Velvet Cheese
-Sebenarnya apa sahaja kek kukus yang kita buat dengan topping cheese, inshaAllah, berjemaah lah netizen akan order dengan kita.Sebab cream cheese ni kalau kita makan dengan segala mak nenek kek memang berganda sedapnya kann.Memang ada peminat tersendiri kek jenis ni.Harus cuba jual kek macam ni beb:)

kek marble moist klasik yang tetap menjadi pujaan:)

5. Kek Marble Moist-
Jenis kek ni walaupun nampak klasik dan tradisional, tetap menjadi pujaan dan kesukaan ramai orang.Sebab apa? Sebab ada kalangan pelanggan kita yang tak suka kek dengan topping, depa suka kek yang plain tapi rasa kek sebenar.Ceh gitu.Lagi satu, kalau ada kenduri kesyukuran atau majlis doa selamat, kek marble ni juga menjadi pilihan mak-mak dan akak-akak untuk disajikan kepada tetamu.Ada juga kalangan bapak budak yang suka kek macam ni.Depa jenis jaga badan, tak suka makan kek yang ada cream cheese bagai.Kononnyalah.

Orait, kalau nak dapatkan lebih banyak info tentang jenis bisnes yang paling mudah jual dari rumah, boleh juga dapatkan e-Book Tips Bisnes Di Rumah Dengan Untung Berganda- ( Klik sahaja).

Jom, mulakan bisnes dari rumah sekarang:)

Dengan panduan yang terdapat dalam e-Book ini, kita juga akan dibimbing dengan pelbagai teknik jualan, kira modal dan untung dan pelbagai resepi kek dan roti yang boleh dijual dan mendapat untung berganda.

Semoga apa yang saya kongsikan ini memberi sedikit sebanyak panduan kepada semua suri rumah atau adik-adik lepasan kolej dan universiti yang pandai buat kek tapi tak pasti nak mula macam mana:)-Mulakan sekarang, InshaAllah.Pasti Ada Hasilnya.:)

Post a Comment

0 Comments