Lagi Tambahan 4 CPUV On Going di Blog Cik Matahariku

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Murah rezeki betul para blogger dengan kedatangan bulan Oktober ni.Ramai geng blogger yang update CPUV dari Nuffnang.Saya pun, dalam pada pernah tukar status Glitterati kepada non-Glitterati masih dapat "pengampunan" dan diberi sebanyak 11 CPUV sekaligus pada awalnya.Terima kasih team Nuffnang yang baik hati..:)

Dalam entri lalu : Dapat 11 CPUV On Going Sekaligus, saya ada kisahkan bahawa itulah dalam sejarah saya dapat CPUV berderet-deret.


Pagi jumaat ni, saya pi check ke akaun Nuffnang, yelah nak tengok earnings berkembang ke idak kan, ada yang kata dapat selonggok CPUV tu belum tentu earnings masyuk banyak.Tapi berkelip-kelip jadinya mata dok perhati dekat dashboard Nuffnang tu.

Den dapat lagi 4 CPUV barulah beb!haha.Suka hati den.Ini betul-betul ya bukan cobaan ok.


Anggap sajalah Nuffnang nak bagi bonus kat kite semua kan.Saya memang happy sebab inilah masanya nak kumpul earnings banyak-banyak dekat blog.

Inilah juga caranya kita boleh jana duit dengan berblog.Pedulikan orang kata Nuffnang bagi ciput ke hapa, kalau ikut saya, sekurang-kurangnya masyuk jugak duaploh ke tigaploh sen sehari, daripada yang dok mengata tu, ada dapat ke sen..?

err..sori.bahasa kerek nampak.Haaa..ini yang tak suka kalau dapat CPUV terlebih sikit ni.muahahaa.Oklah.Jangan lupa baca entri saya terdahulu tentang CPUV dan Nuffnang ya.Boleh klik yang mana berkenan dihati.ecehceh...
Terima kasih sudi baca dan boleh kongsikan jika suka:)

Post a Comment

0 Comments