Hadiah Misteri Buat Isteri Tercinta

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Haih..petang-petang cenggini sempat bukak akaun Facebook yang dah macam biskut Chipsmore tu-kejap ada (online) kejap takde (offline).huhu.Terbaca pulak story kisah seorang Dato muda lagi jutawan yang hadiahkan wife dia kete mahal.Kalau tak, takkan suprise namanya kan.Sebab tu kita ni orang pompuan sebelum kawin dulu kena carik suami yang kaya raya beb!hoho.Nampak sangat ko ni mata duitan Cik Matahariku.huh.

Hadiah Misteri Buat Isteri Tercinta
Sekali baca dan tengok, memang kita pun tumpang rasa happy untuk pasangan ini.Kalau suami mampu dan dia sendiri memang nak bagi, no hal kan.Kita ni orang pompuan kena ambik pendekatan rezeki jangan ditolak.hohoho.

Apa-apa hal, kite tengok gambar happy seorang isteri pada hari ulangtahun kelahiran yang ke-30 tahunnya.Tahniah kepada Datin dan semoga bertambah bahagia rumahtangga dan murah rezeki selamanya.aamiin:)

ewdfqq.jpg

wefqwdwq.jpg

ewdf.jpg
Credit gambar pinjam dari sini : intrend.com.my 

Hadiah Sebenar buat Isteri Tercinta
Gambar di atas hanyalah sedikit daripada nilai bahagia yang ramai wanita inginkan, tapi lebih dari itu, hadiah sebenar bagi seorang wanita ialah kesetiaan dan kesabaran suami dalam membimbing ahli keluarganya, kesanggupan bersama isteri menguruskan hal ehwal rumahtangga dan dalam mendidik anak-anak.

Para isteri zaman ini, ramai yang bekerjaya dan memang satu bonus kalau Encik Suami dapat bekerjasama uruskan keluarga.Kalau tak dapat buat banyak, tolong sikit-sikit pun ok apa.Tak gitu kengkawan semua? 

Dah,Tak payah cakap banyak.Paling penting saling menghargai, menghormti dan mengingati.Amalkan komunikasi berkesan antara suami isteri.Insya Allah bahagia rumahtangga dan kekal selamanya.aamiin:)

Post a Comment

0 Comments