Penangan Fruits Pastry Cake, Pageviews Blog Naik 32 Juta Dalam 20 Hari

As Salam,
Penangan Fruits Pastry Cake, Pageviews Blog Naik 32 Juta Dalam 20 Hari- Yay!rasa macam baru sahaja saya kongsi kegembiraan pencapaian Blog Cik Matahariku pada bulan lalu yang sudah capai 31 juta pageviews. Boleh tengok kat sini story mory pasal tu : Blog Cik Matahariku Capai 31 Juta Pageviews

views post resepi fruits pastry cake viral yang meningkat banyak walau baru di publish dalam tempoh tak sampai 48 jam

Ini pula views post Resepi fruits Pastry Cake selepas seminggu saya publish dalam blog:)

Alhamdulillah, total pageviews bulan lepas yang mencapai 1 juta views:)

Hari ini, bila saya tengok dashboard blogger, saya terpandang angka pageviews sudah berubah kepada 32 juta pageviews:) Alhamdulillah.Happy ko.Rasa macam ada orang belanja makan kek Pastry fruits yang menjadi asbab peningkatan mendadak ini.yeahhh.

Pic Pastry fruits Cake kredit kepada Ainie Syeema

Asalnya saya share Resepi Pastry Fruits Cake Dengan Sukatan Cawan sebab nak simpan resepi dalam blog sendiri supaya lain kali senang saya nak rujuk balik, rupanya ramai geng-geng bakers yang buat kek dengan sukatan cawan memang tengah tunggu resepi kek pastry fruits ni dengan sukatan cawan.Korang kena ucapkan terima kasih banyak-banyak kat Kak Azlina Ina yang sangat humble dan suka berkongsi resepi jualan kepada kalangan followersnya.

Kalau ada pembaca yang tak tengok lagi resepi pastry fruits cake tu, boleh tengok kat sini : Resepi Pastry Fruits Cake Sukatan Cawan oleh Azlina Ina-

Post Pastry Fruits Cake yang menjadi asbab Pageviews Blog Naik 32 juta dalam masa 20 hari:) 

Orait, selain itu, beberapa post terbaharu saya juga mendapat views yang memberangsangkan.Syukur kepada Allah yang mengilhamkan saya untuk menulis post yang tidak seberapa ini kepada anda semua.Terima kasih kepada pembaca yang menyokong keberadaan blog saya di alam maya ini.Haih.Nak kata apa lagi ek? Excited sangat ni..:).

Apapun, terima kasih banyak-banyak kepada semua, tapi apa yang happy sangat dengan pageviews sampai juta-juta ni ?kihkih.Ko apa tahu..Feel dia macam ni lebih kurang.Bayangkan ko tengah usahakan sesuatu projek dan ko bagi sepenuh tenaga, fikiran dan passion ko pada benda atau pekerjaan tu, finally ko dapat capai target atau standard yang ko dah tetapkan. Puas hati dan berbaloi bukan? Yup, macam tulah yang den ghaso.hiks.

Dah, cukuplah tu.Asalkan korang happy dengan post yang den kongsi dalam blog ni, its enough.Sampai jumpa lagi deh.


Post a Comment

0 Comments