Ramadhan Kareem : Terima Kasih Tuhanku Atas Kurniaan Ramadhan Ini

As Salam,
Terima Kasih Tuhanku Atas Kurniaan Ramadhan Ini- Saya memilih waktu yang paling sesuai untuk menaip post yang ini. Ramadhan tahun ini sungguh buat saya ternanti-nanti.Kadang hadir perasaan tatkala sedang solat, indahnya kalau inilah bulan Ramadhan.Nikmat Iman memang sangat indah kalau kita mendapatnya bukan?

Selamat meraikan Ramadhan Kareem kepada semua pembaca Blog Cik Matahariku
Saya pernah beberapa tahun dahulu, tak pernah rasa apa-apa bila tibanya bulan mulia Ramadhan.Saya pernah rasa begitu.Allahuakbar. Tak tahulah masa tu, mungkin Allah ambil nikmat Ramadhan dari dalam diri saya.Saya hanya setakat berpuasa, solat lima waktu dan bertadarus adalah dua tiga kali dalam sebulan.Saya tiada keinginan pun masa tu nak buat Qiamullail, bertarawih dan tingkatkan amalan.

Dan tahu-tahu Ramadhan sudah berlalu.Saya mohon semoga Allah tidak ambil cahaya, rahmat dan kemuliaan Ramadhan ini dari dalam hati saya.Allahurobbi.Saya mohon semoga Ramadhan kali ini Allah berikan saya petunjuk dan hidayahNya.Sedihnya jika Ramadhan ini Allah tidak pilih kita untuk mendapat rahmat dan keberkatannya.

Terima Kasih Tuhanku Atas Kurniaan Ramadhan Ini


Semoga Allah kurniakan kepada kita Ramadhan yang Indah, yang di dalamnya kita selalu rindu dan mahu untuk selalu mengingatiNya dan bersyukur atas segala nikmat kehidupan yang kita terima.Saya mohon ribuan kemaafan, andai ada keterlanjuran kata dalam setiap post-post yang saya publish dalam blog ini.

Doakan saya sekeluarga sentiasa dalam perlindungan Ilahi dan dipermudahkan semua urusan dalam menjalani Ibadah puasa pada kali ini.aamin.

Post a Comment

1 Comments

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!