Blouse Mengandung Murah Style Muslimah

Dengan Bismillah,
As Salam dan Salam Sejahtera
Blouse Ibu Mengandung atau Maternity Dress yang murah dan boleh pulak kita beli secara online memang senang nak jumpa kalau kita rajin tengok-tengok dekat online shop sweetmuslimah.com.Bab blouse mengandung cantik memang kesukaan semua ibu-ibu yang mengandung.Saya pun dulu time mengandung gitu.hehhe.

Tapi yang malasnya bab nak pilih-pilih baju tu.Tak macam sekarang ni, tak payah ko susah-susah nak pi berjalan merata butik baju mengandung, dok je atas katil pon boleh dapat barang sehelai dua.hihi.Bajet kerek pulak dengornya ya!


Blouse Mengandung Yang sejuk dan selesa dipakai

Orait.Sebenarnya saya nak kongsikan Blouse Ibu mengandung yang agak terkini dan harganya pulak memang berbaloi untuk kita miliki.Banyak pulak kelebihan yang kita dapat kalau kita boleh beli blouse mengandung yang macam ni.Style Muslimah gitu.

Kalau lagi best kalau kita dapat tengok gambar Blouse Ibu Mengandung ni dulu kan.muehee.Dah tau dah.Lepas tengok gambar, baru boleh decide berkenan ke idak. Then baru boleh fikir nak beli satu ke lima pasang sekaligus.pheww.melampau betul statement nih.

Gambar Blouse Ibu Mengandung Murah Style Muslimah
Blouse warna orange-hitam ni memang nampak cantik.
Tambah lagi ia diperbuat daripada kain cotton gred tinggi.
Memang tak panas dan sangat selesa. Saiz pulak tak payah risau 
sebab ada saiz dari saiz S sampai 5XL.

Kalau anda suka yang warna lembut pun ada kat online shop blouse ibu mengandung ni.Baju ni jenis "A" Shape cutting, jadi memang sesuai sangat untuk ibu yang mengandung.

warna biru pun ada ni ha.Suka tak peminat kaler biru ? Biru turkoise lagi ko.hehhe.walaupun kita pregnant, tapi bab melawa dan sentiasa kemas tu sangat penting dijaga.

Yang ni pun ok jugak sebab simple tapi still mementingkan kekemasan. Nampak tak zip kat bahagian tengah dada tu.Ha, ni lagi satu kebaikannya kalau kita beli blouse macam ni.Kalau dah deliver baby pun kita masih boleh pakai blouse ni sebab ia jenis blouse nursing friendly:)

Ciri-ciri Blouse Mengandung di SweetMuslimah.com
✔ 100% High Grade Cotton Combed
✔ Baju 'A' shape Cutting 
✔ Lengan lepas  terbuka @ lengan bergetah
✔ Sesuai untuk Ibu Mengandung @ menyusukan baby
✔ Belahan tepi nyata lebih anggun
✔ Poket sisi kanan yg praktikal
✔ Sangat-sangat selesa dan mudah dipakai
✔ 100% Jaminan kepuasan
✔ Baju Muslimah Online Terbaik

Kalau ikutkan ada banyak lagi baju ibu mengandung kat online shop sweetmuslimah ni.Tapi takut korang tak daya nak menengoknya.rambang mata beb.lawa-lawa pulak tu.Kalau dah suka sangat dengan blouse mengandung atau jubah maternity yang ada boleh order dekat sini terus ya!

BUAT TEMPAHAN DISINI : SEKARANG JUGA!
SILA KLIK GAMBAR UNTUK BUAT TEMPAHAN

SM04 Orange
Klik Gambar untuk buat tempahan Blouse Ibu Mengandung

Boleh juga tengok-tengok Kurung Moden, Instant Shawl cantik, jubah terkini dengan baca entri-entri yang saya dah kongsi dalam blog ni :
Selamat Menambah koleksi Blouse Mengandung atau Dress Maternity anda:)

Post a Comment

0 Comments