Koleksi Resepi Pemanis Mulut Atau Dessert Yang Mudah dan Sedap Untuk Berbuka Puasa

 As Salam,

Salam meraikan Ramadan ke-6 hari ini.Saya tahu, korang pun mesti ada feeling cam saya.Bulan puasa ni, kalau boleh kita nak sediakan hidangan berbuka yang mudah, sedap dan ringkas.Lagipun kadang, bukan nak makan banyak, selera je lebih.hihi.

Agar-agar Coklat yang sangat sedap dan mudah disediakan.Resepi menggunakan cawan, lagilah seronok kita nak masak- masak kann.hehe.


Resepi agar-agar coklat ini memang tidak menghampakan sebab agar-agar yang kita buat menjadi sangat lembut dan sejuk lalu ditekak.

 .                                   

yay!! puding roti faveret anak-anak.Bahan yang digunakan juga tidak banyak.Boleh cuba untuk hidangan berbuka puasa:)


Puding roti dan sos kastard yang menyelerakan dengan topping coklat chip

boleh cuba juga agar-agar milo lapis susu:)

Sagu gula Melaka yang lembut dan sedap di tekak.


Sagu gula melaka versi comel lote.


Agar-agar santan tanpa telur! Mesti ada yang tak tahu, walaupun agar-agar ni kita buat lapis dengan santan, walaupun tanpa telur, lapisnya tetap menjadi tau.


Saya kongsikan koleksi resepi homemade Pemanis mulut atau dessert yang boleh korang cuba buat sendiri di rumah.Apa yang penting koleksi resepi pemanis mulut yang saya kongsikan ini, sudah saya cuba sendiri dan pastinya sedap dan menyelerakan.wow!!


Boleh klik link yang saya sediakan di bawah untuk mendapatkan resepi pemanis mulut yang disukai :


1. Resepi agar-agar Coklat yang lembut dan Sangat Sedap

2. Resepi agar-agar Santan Pandan Tanpa Telur berlapis cantik

3. Resepi agar-agar Milo lapis Susu yang berlemak sedap

4. Resepi Sagu Gula Melaka yang Menjadi

5. Resepi Puding Roti coklat chip Enak dengan Sos Kastard Berkrim

6.Resepi agar-agar Milo Sukatan Cawan


Selamat mencuba :)

Post a Comment

1 Comments

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!